Dear Customers, I am so sorry to bother you .Thanks for purchase the item from me.But just now I have found that you have not paid for the item .So

Dear Customers, I am so sorry to bother you .Thanks for purchase the item from me.But just now I have found that you have not paid for the item .Sowould you kindly pay for it ASAP? So that we can send them to you ASAP.Then you can receive them on time .Really so sorry again .But really hope you can understand me and help me .So what about your opinion ? Hope hear good news from you very soon.If you have any problem,then pls feel free to contact me ,I will do my best to help you solve it. Have a good day ,thanks! Best regards, Amy
Гость
Ответ(ы) на вопрос:
Гость
Дорогие покупатели, прошу прощения за беспокойство. Спасибо за покупку моих товаров. Но я только что узнал, что вы не заплатили за товар. Не могли бы вы заплатить за него как можно скорее? Тогда мы отправим его вам сразу, как только сможем, и вы сможете получить товар вовремя. Мне действительно очень жаль, но я надеюсь, что вы поймёте меня и поможете. Что вы думаете об этом? Надеюсь скоро услышать от вас хорошие новости . Если у вас возникнут какие-либо проблемы, пожалуйста, обращайтесь. Я буду рад помочь вам решить их. Хорошего дня С наилучшими пожеланиями, Эми
Не нашли ответ?
Ответить на вопрос
Похожие вопросы