1. Раскройте скобки, поставив глагол в соответствии с правилом согласования времен, и переведите предложения на русский язык. 1. The customer didn’t understand why the Sellers (to increase) the unit price. 2. He wasn’t sure if ...
1. Раскройте скобки, поставив глагол в соответствии с правилом согласования времен, и переведите предложения на русский язык.
1. The customer didn’t understand why the Sellers (to increase) the unit price. 2. He wasn’t sure if they (to pay) them any compensation for the damaged samples. 3. They informed that they (to redesigned) the old model. 4. He told us that he already (to check) in his luggage. 5. She asked if he (to pay) an excess baggage charge. 6. The passengers didn’t know where they (can) collect their luggage. 7. The Custom Officer was interested to know if I (to have) anything to declare. 8. The supplier admitted that they (to have) a lot of orders to handle at that time. 9. The secretary said she (to lose) the price list somewhere in all the other papers. 10. He complained that they (to suffer) from strikes at the airport.
Ответ(ы) на вопрос:
Гость
1. The customer didn’t understand why the Sellers (had increased) the unit price. 2. He wasn’t sure if they (would pay) them any compensation for the damaged samples. 3. They informed that they (had redesigned) the old model. 4. He told us that he had already ( checked) in his luggage. 5. She asked if he (had payed) an excess baggage charge. 6. The passengers didn’t know where they (could) collect their luggage. 7. The Custom Officer was interested to know if I ( had) anything to declare. 8. The supplier admitted that they (had) a lot of orders to handle at that time. 9. The secretary said she (had lost) the price list somewhere in all the other papers. 10. He complained that they (were suffering) from strikes at the airport.1. Клиент не понимает, почему продавцы увеличили цену товара. 2. Он не был уверен, выплатят ли они им какую-либо компенсацию за поврежденные образцы. 3. Они сообщили, что они изменили старую модель. 4. Он сказал нам, что он уже сдал свой багаж. 5. Она спрашивает, оплатил ли он избыточный багаж. 6. Пассажиры не знали, где им забирать свой багаж. 7. Таможенник хотел знать, было ли у меня что декларировать. 8. Поставщик признал, что в то время у них было много заказов для исполнения. 9. Секретарь сказала, что она затеряла прайс-лист где-то в других бумагах. 10. Он пожаловался, что они страдали от забастовок в аэропорту.
Не нашли ответ?
Похожие вопросы