Primary Objectives of the Manager Health and safety of the workforce. Carrying out and attaining the mission and the goals of the business unit managed. Development of a superior workforce. Development of the department. Develo...
Primary Objectives of the Manager Health and safety of the workforce. Carrying out and attaining the mission and the goals of the business unit managed. Development of a superior workforce. Development of the department. Development of an employee-oriented company culture that emphasizes quality, continuous improvement, key employee retention and development, and high performance. Personal ongoing development. Primary Responsibilities of a Manager Department Management - Manage the overall operational, budgetary, and financial responsibilities and activities of the department. - Plan and implement systems that perform the work and fulfill the mission and the goals of the department efficiently and effectively. - Plan and allocate resources to effectively staff and accomplish the work to meet departmental productivity and quality goals. - Plan, evaluate, and improve the efficiency of business processes and procedures to enhance speed, quality, efficiency, and output. - Make business decisions that are financially responsible, accountable, justifiable, and defensible in accordance with organization policies and procedures. - Establish and maintain relevant controls and feedback systems to monitor the operation of the department. - Review performance data that includes financial, sales, and activity reports and spreadsheets, to monitor and measure departmental productivity, goal achievement, and overall effectiveness. - Manage the preparation and maintenance of reports necessary to carry out the functions of the department. Prepares periodic reports for management, as necessary or requested, to track strategic goal accomplishment. - Communicate regularly with other managers, the director, vice president, president, and other designated contacts within the organization. - Perform other duties and responsibilities, as assigned.
Ответ(ы) на вопрос:
Основными целями Health Manager и безопасности работников. Проведение и достижение миссии и целей бизнес-единица управляется. Развитие превосходной рабочей силы. Развитие отдела. Развитие сотрудников компании, ориентированной на культуру, которая подчеркивает качество, постоянное совершенствование, ключевые текучести кадров и развития, и высокая производительность. Личная постоянного развития. Основные обязанности менеджера
Департамент управления
- Управление общей оперативной, бюджетной и финансовой ответственности и деятельности отдела.
- Планирование и внедрение систем, которые выполняют работы и выполнения миссии и целей отдела и эффективно.
- Планировать и распределять ресурсы для эффективного персонала и выполнения работ в соответствии ведомственных производительность и качество целей.
- План, оценки и повышения эффективности бизнес-процессов и процедур для повышения скорости, качества, эффективности и выхода.
- Сделать бизнес-решения, которые являются финансовую ответственность, подотчетность, оправданным, и оправданным в соответствии с организации политик и процедур.
- Установление и поддержание соответствующего контроля и обратной связи, чтобы контролировать работу отдела.
- Обзор данных о производительности, включает в себя финансовую, продажи, и отчеты о деятельности и таблиц, для мониторинга и измерения ведомственных производительности, достижение цели, и общей эффективности.
- Управление подготовки и поддержания отчетов, необходимых для выполнения функций отдела. Готовит периодические отчеты для руководства, по мере необходимости или по просьбе, чтобы отслеживать достижение стратегической цели.
- Регулярно общаться с другими менеджерами, директор, вице-президент, президент и другие назначенные контактов в рамках организации.
- Выполнять другие обязанности и ответственность, как назначено.
Не нашли ответ?
Похожие вопросы