I. Переведите письменно текст: PRODUCT DEVELOPMENT and PLANNING The number of new products coming into the market of western countries every year is overwhelming. The major part of these products is not new, but adaptations. It...

I. Переведите письменно текст: PRODUCT DEVELOPMENT and PLANNING The number of new products coming into the market of western countries every year is overwhelming. The major part of these products is not new, but adaptations. It means that these products are not new, they are existing items to which a modification has been made. Only few products are really original or innovations. For instance a clock-television is an adaptation, but TV-set itself, the refrigerator - each was an innovation. A great number of innovations and adaptations are designed, produced and marketed by small businesses. Very often a new product is formed on the basis of the new business. Sometimes there is a patent to make the business more successful. But it happens very often that market research hasn't been done carefully. Even in case larger scale producers do more research and testing there is no sure success. A promising new product may be also robbed of success by unreasonable prices, inadequate promotion and poor selling methods. Generally less than one fifth of all new products turn out to be profitable.
Гость
Ответ(ы) на вопрос:
Гость
РАЗРАБОТКИ И ПЛАНИРОВАНИЕ Количество новых продуктов, поступающих на рынок западных стран с каждым годом все больше и больше. Большая часть этих продуктов не является новой, а являюстя адаптацией.Это означает, что эти продукты не являются новыми, это старая продукция , которая была модифицирована.  Лишь немногие продукты действительно оригинальные или инновационные. Например часы-телевидение является адаптацией, к телевизору, холодильник был новшеством. Большое количество инноваций и адаптаций разрабатываются, производятся и продаются малыми предприятиями. Очень часто новый продукт формируется на основе нового бизнеса. Иногда это патент, чтобы сделать бизнес более успешным. Однако это бывает очень часто, исследование рынка не было сделано тщательно. Даже в случае крупномасштабных производителей  больше исследований и тестирования не всегда может закончиться успехом.  Перспективный новый продукт может иметь низкие продажи из за необоснованных цен, плохого продвижения и плохих методов продажи. Как правило, менее одной пятой всех новых продуктов оказываются выгодными.
Не нашли ответ?
Ответить на вопрос
Похожие вопросы