Переведите пожалуйста!!!!!!!!5. Price - making it easy for the customer to buy. The marketing view of pricing takes account of the value of a product. Its quality, the ability of the customer to pay, the volume of sales require...

Переведите пожалуйста!!!!!!!! 5. Price - making it easy for the customer to buy. The marketing view of pricing takes account of the value of a product. Its quality, the ability of the customer to pay, the volume of sales required the level of market saturation and the prices charged by the competition. Too low a price can reduce the number of sales just as  significantly as too high a price. A low price may increase sales but not as profitably as fixing a high, yet still popular, price. 6. Promotion - presenting the product to the customer. Promotion involves considering the packaging and presentation of the product, its image, the product name, advertising and slogans, brochures, literature, price lists, after-sales service and training, trade exhibitions or fairs, public relations, publicity, and personal selling, where the seller develops a relationship with the customer. Every product must possess a «unique selling proposition» - features and benefits that make it unlike any other product in its market.
Гость
Ответ(ы) на вопрос:
Гость
5. Цена -делая это легким, чтобы клиент купил. Маркетинговый вид установления цен беретсчет значения продукта. Его качество, способность клиентаоплатите, объем сбытов требовал уровень насыщения рынка и цензаряжено соревнованием. Слишком низко цена может сократить число сбытов толькотак значительно, как слишком высоко цена.                                                                                                                                                                                                                                                                                                      6. Продвижение -подача продукта на рассмотрение клиента. Продвижение включает рассмотрениеупаковывая и представление продукта, его изображения, имени продукта,реклама и лозунги, брошюры, литература, прайс-листы, after-salesобслуживание и обучение, торговые выставки или ярмарки, связи с общественностью, гласность,и личная продажа, где торговец развивает отношенияклиент. Каждый продукт должен обладать "уникальным продающим предложением" - особенностии извлекает выгоду, это делает это в отличие от любого другого продукта на его рынке.
Не нашли ответ?
Ответить на вопрос
Похожие вопросы