Переведите текст на русский язык: Engaging Students, Developing Confidence, Promoting Independence Broadly speaking, teachers were interested in ways to engage students, promote independence and challenge learners. We would lik...

Переведите текст на русский язык: Engaging Students, Developing Confidence, Promoting Independence Broadly speaking, teachers were interested in ways to engage students, promote independence and challenge learners. We would like to share with you the seven issues that the delegates identified, together with the ideas that came out of the second meeting: How do we develop positive attitudes towards mathematics and learning mathematics? – Use a wide range of tasks and resources – Enthusiastic teachers, with a ‘can do’ positive attitude – Plenty of opportunities for students to experience success – Hands-on approaches to learning – Use real life examples and explore links with other subjects – Offer positive role models of mathematicians – Maths Clubs – e.g. older students mentoring younger students – Posters publicising maths – Share learning with parents (e.g. maths evenings to encourage positive attitudes amongst parents) – ‘Make it enjoyable’: Maths challenges, competitions, puzzles of the month, celebrate achievements How do we develop confident learners who are able to work independently and willing to take risks? – Acknowledge all contributions positively, encourage learning from mistakes, welcome wrong answers as the springboard to new understanding – Use positive language – Encourage independent and small group research – Value different approaches to solving problems
Гость
Ответ(ы) на вопрос:
Гость
Привлечение студентов, развитие уверенности, продвижение независимостиВообще говоря учителям было интересно способами нанять студентов, способствовать независимости и бросить вызов ученикам.Мы хотели бы разделить с Вами семь проблем, которые делегаты определили, вместе с идеями, которые вышли из второй встречи:Как мы развиваем положительные отношения к математике и изучению математики? – Используйте широкий диапазон задач и ресурсов– Восторженные учителя, с ‘могут сделать’ положительное отношение– Много возможностей для студентов испытать успех– Практические подходы к изучению– Используйте реальные примеры и исследуйте связи с другими предметами– Предложите положительные образцы для подражания математиков– Клубы математики – например, студенты старшего возраста, воспитывающие младших студентов– Плакаты, предающие гласности математику– Акция, учащаяся с родителями (например, вечера математики, чтобы поощрить положительные отношения среди родителей)– ‘Сделайте его приятным’: проблемы Математики, соревнования, загадки месяца, празднуют успехи Как мы развиваем уверенных учеников, которые в состоянии работать независимо и готовый рискнуть?– Признайте все вклады положительно, поощрите учиться на ошибках, приветствуйте неправильные ответы как трамплин к новому пониманию– Используйте положительный язык– Поощрите исследование независимой и небольшой группы– Оцените разные подходы к решению проблем
Не нашли ответ?
Ответить на вопрос
Похожие вопросы