Formal letter of Complaint You have recently bought new headphones for your MP3 player. Unfortunately they turned out to be faulty and got broken in two days. Write a letter of complaint to the shop manager in which you больше...
Formal letter of Complaint
You have recently bought new headphones for your MP3 player. Unfortunately they turned out to be faulty and got broken in two days. Write a letter of complaint to the shop manager in which you
> state the reason for writing the letter
> describe the problem with your headphones
> say what compensation you would like to have
Write a letter of at least 100 word. Start your letter in an appropriate way.
Ответ(ы) на вопрос:
Гость
Официальное жалобное письмо
Вы купили новые наушники для вашего МР3 плеера.Но они, к сожалению, оказались неисправны и сломались через 2 дня.Вы можете написать претензию менеджеру магазина,в которой вы:
> указываете причину написания письма;
> описываете проблему с наушниками;
> говорите,какую компенсацию вы хотели бы получить.
Объём письма должен быть не менее 100 слов.Отправляете ваше письмо в соответствующую сторону
Не нашли ответ?
Похожие вопросы